Retururi și reclamații

Retragerea din contract
Dacă sunteți un așa-numit cumpărător privilegiat și, prin urmare:

A) un consumator

sau

B) o persoană fizică pentru care contractul pe care l-ați încheiat cu noi este direct legat de activitatea dvs. comercială, dar nu are un caracter profesional pentru dvs.

- ca regulă generală, aveți dreptul de a vă retrage dintr-un contract încheiat la distanță.

Vă puteți retrage din contract prin transmiterea unei declarații de retragere către noi, de exemplu, prin trimiterea unui e-mail la adresa: [email protected].

Vă puteți retrage din contract în termen de 14 zile 

Perioada de 14 zile pentru retragere începe la intrarea în posesia bunurilor de către dumneavoastră sau de către o terță parte, alta decât transportatorul desemnat de dumneavoastră sau, în cazul unui contract care implică mai multe bunuri care sunt livrate separat, în loturi sau în părți, la intrarea în posesia ultimului bun, lot sau parte.

Trimiterea declarației înainte de termenul limită este suficientă pentru a-l respecta.

Bunurile returnate trebuie să fie trimise imediat la: Packeta Romania s.r.l.
Codul de expediere a returului - 95970421.
Strada Virginia Nr. 4 077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13,
dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care v-ați retras din contract.
Coletul trebuie să poarte codul de expediere pentru retur - 95970421.

Vom returna fără întârziere plățile efectuate de dvs. în condițiile specificate în Regulamentul magazinului, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care primim declarația dvs. de retragere din contract.

În cazul în care nu ne-am oferit să ridicăm noi înșine bunurile de la dvs. - putem reține rambursarea plății primite de la dvs. până când vom primi înapoi bunurile sau până când veți furniza dovada returnării acestora - oricare dintre aceste evenimente are loc mai întâi.

Vă rugăm să rețineți că nu aveți dreptul de retragere dintr-un contract încheiat la distanță, printre altele, în legătură cu un contract:

în care obiectul prestației este un bun nerefabricat, produs conform specificațiilor dvs. sau care servește la satisfacerea nevoilor dvs. individuale;
în cazul în care obiectul prestației este un bun perisabil sau cu termen de valabilitate scurt;
în cazul în care obiectul prestației este reprezentat de bunuri furnizate în ambalaje sigilate care nu pot fi returnate după deschidere din motive de sănătate sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
în care obiectul prestației este o înregistrare sonoră sau vizuală sau un program informatic furnizat în ambalaj sigilat, dacă ambalajul a fost deschis după livrare.
Pentru informații detaliate privind retragerea din contract, vă rugăm să consultați Regulamentul magazinului nostru.

Reclamații
Următoarele prevederi se aplică așa-numitului cumpărător privilegiat. Dacă nu sunteți un cumpărător privilegiat, vă rugăm să consultați Regulamentul nostru privind magazinele pentru informații detaliate privind reclamațiile.

În cazul în care îndeplinim în mod incorect contractul încheiat cu dumneavoastră, aveți dreptul de a depune o reclamație - de preferință prin e-mail la adresa: [email protected] sau prin poștă la adresa Packeta Romania s.r.l. Cod de expediere pentru retur Strada Virginia Nr. 4 077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

De regulă, suntem răspunzători pentru neconformitatea bunurilor cu contractul, existentă la momentul livrării și descoperită în termen de doi ani de la acel moment.

În baza prevederilor Legii privind drepturile consumatorilor, în această situație, puteți solicita:

(a) o înlocuire a bunurilor

sau

(b) repararea bunurilor.

În anumite cazuri, puteți, de asemenea, să:

(a) să vă retrageți din contract

sau

b) să faceți o declarație de reducere a prețului.

- veți găsi detalii în acest sens în regulamentul magazinului nostru.

up
Magazinul este în modul de vizualizare
Vezi versiunea completă a site-ului
Sklep internetowy Shoper Premium